1 Mayıs 2015 Cuma

11.Gün// En sevdiğiniz sinema salonu hangisi ?

2015 Yılının en yoğun ayına girdimm gerek kişisel gerek ailevi olarak ciddi anlamda bu ay oldukça yoğun olacak o yüzden bazı günler aksayabilir , aksatmamaya çalışacağım hatta bu yüzden bazı postları cepten de girebilirim ama aksatırsam da affola :)
Bu aya özel ruh halimi  film meydan okumasına binaen çok sevdiğim psyhco filmden  alıntı yaparak şu şekilde açıklayabilirim :D
(Zamanı yakalamaya çalışan MariPosa :P )




Gelelim 11.Gün'ün sorusuna  açıkçası bu soru beni pek heyecanlandırmadı zira vereceğim cevabı siz bilemeyeceğiniz o ya da bu desem pek bi anlamı olmayacak diye düşündüm ama yine de bir cevap vereyim bizim oralarda ilk gittiğim bir sinema vardı ,Saray Sineması, şimdilerde o da kapitalist ekonominin mağduru olup  4 ayrı salona ayrılsa da ben de yeri ayrıdır .. Küçükken az sırada beklemedik 4 ayrı salon olacak kadar   öylesine büyük , öylesine kırmızı bir salondu :)  

9 yorum:

  1. Bu meydan okuma ne yoğun döneme geldi cidden! Kendini çok güzel görselleştirmeli betimlemişsin :P Bahsettiğin sinema salonu nerde? Belki bir gün yolumuz düşer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe teşekkür ederim :D Evet ya keşkem mayıs ayından sonra olsaydı , şimdi yazdıklarımı haziranda okuyunca vah tüh keşke bunu da yazaydım onun yerine şunu yazaydım diyeceğim biliyorum ama neyse en azından kafamızı boşaltmak adına güzel oluyo hoş oluyo :)

      Sil
  2. ama nerde sölememişsin ki saray sineması yaa. görürdüm ki gidip vallaaa :) sanki okudum ben böle bi sinemayı bi yerde. ankara izmir istanbul. bunlardan biri de mii :)

    YanıtlaSil
  3. ya baksana eskiden varmıştı beyoğlunda. sonraaa baktım izmirde de varmış eskiden. ama şimdi dört salon olamaz eski bi yer çünkü. beyoğlundaki da zaten kapanmıştı beyoğlu tarihinden biliyom. bak antalya kütahya her yerde varmış. bi de ödemişte varmış şimdi yenilenmiş. yani orası mıııı yaa. sinemalara meraklıyım ben yaaa. bak bi arkadaşımız da ankaradaki eski sinemalar yazısı yazmış. ben bu eskiyen avm lere yenilen sinemalar konusunu çok seviyoom. bi de söleseneee, o eski dediğin sarayda neleri bekledin mesela yaa. ninja kaplumbağalar meselaaa. ya baksanaa, hadi bi eski saray sineması yazısı yazsana nolur benim için. boş bi zamanında. hangi filmler. kimlerle gidiyodun. cumartesi filan mı. çok hoş konu yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah ayy beni güldürdün Allahta seni güldürsün deep :D üşenmemiş bi de gitmiş araştırmışş , benim geçmişe dönük hafızam pek yoktur hatta tam anlamıyla balık hafızalıyım diyebilirim ama tamam yazcam önerdiğin film hakkında da yazcam aklımda iki konu var onlarla ilgili de yazcam etti 4 ! Off şu yoğunluk bitsin bahsederim belki o zamana kadar tekrar giderim fotoğraflardan neresi olduğunu çıkarırsın kim bilirr :D

      Sil
    2. tamam yaaa. sinema nostalcisi güzel bişi ama yaaaa :)

      Sil
    3. NostalCİnin her türlüsü güzel kii :) aa bak bi de çocukluk üzerine yazacaktım geçen günlerde Lord 'un sayfasında görmüştüm herkesi çocukluğunu yazmaya davet etmiş sen de yazsana deep bence çok eğlenceli olur :))

      Sil
    4. lord. evet okudum hatta ona dedim ki en iyi yazın buydu. çocukluk tatlı konu de miii :) yazarım bee taam benim neyim eksiik :)))

      Sil
    5. Ehh bakalım bakalım neyin eksikmişş :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...