1 Mayıs 2015 Cuma

12.Gün// En sevdiğiniz animasyon/çizgi film hangisi :)

Ne kadar güzel eğlenceli bir soru bu :)Bu soruya da cevabım yine Fransız sinemasından gelecek ne yapayım kan mı çekiyo napıyosa artık haklıya hakkını vermek gerek değil mi :)  cevap elbetteki

"PERSEPOLİS"
 
Nasıl bir filmdir diye soracak olursanız ,politik animasyon,  size kısaca şu resimle anlatabilirim ;
 
Persepolis ,İrandaki Molla rejiminin karşı devrimini , ne denli bir geçiş sürecinden geçildiğinin anlatıldığı oldukça etkileyici bir film
Ben de şöyle bir huy var bir şeyi çok sevdim mi çevremde kim varsa onlara da izlettirrim ftiyatro olsun sinema olsun ya da bir mekan olsun arkadaşlarımı illaki götürürüm (otoriter değil lütfen paylaşımcı insanım :D ) Bu filmi de her arkadaşıma izlettirmeye çalıştığım için bir kaç defadan fazla izledim şimdi siz değerli okuyucumlarımdan da izlemenizi istiyorum
Cidden çok iyi grafiklerle mükemmel bir hikaye ile tüm gerçek izleyicinin gözlerinin önüne serilmiş
 
Ben de bir kaç resim paylaşmak istiyorum ee malum animasyon dedik resimsiz olmaz :)

   
 

Twitter'ımda da görmüş olabilirsiniz özellikle bu sahne çok hoşuma gidiyor  
ya da bu :)
Çizgi romandan uyarlama olduğunu söylemiş miydim :)
..Persepolis izleyin izlettirin ..
 
 
Biliyorum tek cevap vermem gerek ama diğer çoğu soru gibi buna da tek cevap vermedim çook bayılarak izlediğim yine bir Fransız ortak yapım olabilir animasyon var izleyenleriniz vardır belki çok şirin çizimler var :)

The triplets of belleville

Filmin yönetmeni Sylvain Chomet aynı zaman da Bi dee Paris , Je t'aime filmin yönetmenlerinden biri
 
 
Film Güzel şehir Paris'in komşusu Belleville 'de başlıyor diyalog yok denecek kadar az inan bana bunun eksikliğini hiç hissetmiyorsunuz
Şu şirinliğe bakın :) (Kendimi gördüm ilk bisikletimi aldığım zamanki halim :P )
Bu filmi de izlemeyenler izlesin lütfen güzel bir pazar sabahından sonra ya da yoğun bir pazartesi akşamı  gününüzü güzelleştirmek için bu film  yeter de artar :) 
 
 

8 yorum:

  1. aynı cevabı vermişiz :) o zaman bellville'i mutlaka izlemeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne hoş tesadüf :) gerçi buna tesadüf denilir mi bilemedim kaliteli yapımlar her zaman tercih edilesi olmuştur :) Belleville de öyle beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  2. Kaç kez izleyecek olup, bir şekilde vazgeçmişimdir Persepolis'i :/ Hemen listenin üstlerine almalıyım öyleyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet kesinlikle üst sıraya al hatta şimdi bu kadar ihmal ettiğin için bi tık daha üst sıraya al :D

      Sil
  3. ay dur belvili izlemedim yaaa taam izlicem. persepolis taam.

    ama baksanaa, komşum totoro ve mutluluğa boya beni, bu iki animeyi izlesenee :)

    YanıtlaSil
  4. Biliyodummm birisinin bana miyazakiden bahsetmemiş olmamı yüzüme vurağınıı :) ama haklısın benim ayıbım animasyondan bahsedilir de miyazakinin filmlerinden bahsedilmez miymiş hiç ..
    Ama diğerini izlemedim izliyim , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. mutluluğa boya beni, resim sanatı ile ilgili. izle yaa. bak bi resim yarım kalıyo. resimde yarım kalanlar isyan ediyo. nefis yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamma tamam anlatma heyecanı kaçmasın :) izlemem için adının güzelliği yeter zaten tabi bi de sen önerdin güzeldir o , hem kötü mutluluk olur mu mutluluk mutluluktur izlenmeliii :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...