2 Mayıs 2015 Cumartesi

13.Gün - En iyi kitap uyarlaması sizce hangisi?

Şimdiii her kitapseverin  hem fikir olduğu bir gerçek  var , kitaptan filme uyarlamaların büyük bir çoğunluğu fiyaskoyla sonuçlanıyor içlernde güzelleri olmuyor değil ama geneli böyle herkes bildiği için bu konuya değinmeyeceğim :D

En iui uyarlamaaa uyarlama en iyi,, düşün düşünnnn .. Şimdi bir sürür uyarlama fili sayabilirim ama  ne yazık ki hepsinin kitabını okumadığım için yorum yapmam pek objektif olamayacak o yüzden hem kitabını okduğum hem filmini izlediğim filmler olarak düşünğümde ilk aklıma yine başka blog arkadaşlarlarında aklına geleceğini düşündüğüm bir Atıf Yılmaz  harikası olan ;
"SELVİ BOYLUM AL YAZMALIM "
geliyor .. Cengiz Aytmatov çok sevdiğim bir yazar , Atıf yılmaz ise yine sevdiğim bir yönetmen Türkan Şoray -Kadır İnanır ikilisine zaten bayılıyorum sonuç olarak uyarlamanın kötü olma gibi ihtimali yook :)

Şimdi sorarım sizlere Sevgi nedir .. siz olsanız hangisini seçerdinzi Cemşit mi İlyas mı ?

.

12 yorum:

  1. anketlerde halkın en sevdiği film seçiliyo bu yaa :) bak bir de sevmek zamanı ile susuz yaz var. cemşit ilyas zor soru. anna karenina mı jane eyre mi he söleseneee. kont vronsky mi rochester miiiii hadi bakalıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susuz yazı okudum filmi olduğunu bilmiyodum bak , halk kendisindenbişetler buluyor aytmatovun kitapları hep öyle değil mi zaten sıcak ve içten :)
      Yaaa zor soruya zor soru olmaz kii ben zor sorayım sen kolay dengelesin birbirini :P

      Sil
    2. Susuz Yaz gencecik Hülya Koçyiğit'le Berlin'de Altın Ayı alan filmdir ve mutlaka izlenmelidir :)

      Sil
    3. Hoşgeldin sevgili leylak dalı :) türk filmlerine bayılıyorum mutlaka izleyeceğim

      Sil
  2. Ben bir çok eksiği olmasına rağmen yüzüklerin efendisinin -hobbit değil- film üçlemesini seviyorum. Bayıla bayıla izlerim hala.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kitaplarını okumadığım için filmleri oldukça başarılı buldum zaten arkadaş grubumda da fazlasıyla fanı olduğundan dolayı hep ilk gösterimlerine gitmiştik :) hobbit biraz ... Hımm ne desem bilemedim şimdi :)

      Sil
  3. Aa ben bu filmin kitap uyarlaması olduğunu bilmezdim :O Üstelik Cengiz Aytmatov'u (rahmetliyi) pek severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öğrendiğim de çok şaşırmıştım :) Evet çok harika eserler bıraktı bizlere..

      Sil
  4. her izlediğimde bunu sorarım ben de kendime. cemşit mi ilyas mı?

    ama her seferinde de ilyas'ı seçerim.

    (*aşk için ölmeli aşk o zaman aşk)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo oldukça tutkulu bir aşk öyleyse sizinki sonik hanım :)
      Ben de diyorum ki aşk gelir geçer sevgi kalıcıdır sevgi emek ister emek cemşittedir :D

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Koku 'yu izledim ama kitabını okumadığım için yazmamıştım filmi çok iyiydi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...