3 Mayıs 2015 Pazar

14.GÜN//En sevdiğiniz film repliği hangisi ?

Replikler replikleer .. Bir filmi güzel yapan en önemli unsurlardan biri de repliklerdir . Tabi filmi vakit doldurmaktan öte özümseyerek izliyorsanız.
Bu soru beni zorladı sevdiğim her filmde kendimden insanlardan hayatımdan  bir şeyler bulduğum sözler olduğu için bir çok replik var ama birisi var ki duyduğum anda çakılı kalmıştım . O kadar hak verdim ki cümleyi tersten okusan bile doğru çıkıyordu .
 
Bir Emir Kusturica mükemmeli ; Dom za vesanje

Kendime yalan söylemeye başladığımdan beri kimseye inanmıyorum.
 
 
 
 
Bu dünyada kimse yoktur yalan söylemiyorum diyebilecek  ancak şunu diyebilir sevdiklerime yalan söyleyemiyorum .
 
Ayy tam bu satırları yazarken müjdeci böceği geldi..( yazar burada böceği dışarı çıkarmakla  uğraşıyooor.. ve geldi )   Allah aşkına böylesine bir böcek nasıl müjdeci olabilir bildiğin hamamböceğinin uçanı ...
 
Gerçi hamam böcekleri de uçabiliyormuş , sağolsun evim sayesinde(!) ziraat mühendisliği üstüne yüksek lisans yapacak seviyeye geldiğim için , İkinci ilaçlama sonunda halen daha evden 8 -10 tane hamamböceği ölüsüyle karşılaştımm siz siz olun evinizi seçerken dikkat edin .
Neyse Direnmeye devam.. 


10 yorum:

  1. Daha filmin adını duyar duymaz müzikleri çalmaya başladı kafamda :) Çok canlı ya!... Geldim, buldu, katıldım bloğuna. Bir kahveye bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinn :) Evet yaa elderleziyi kim unutabilir paylaşacaktım ben de ama vaktim pek yoktu dedim zaten izleyenler biliyordur izlemyenler de biliyor olabilir :D
      Gelirim elbette ! :)

      Sil
  2. :) güldürdün he :) meydan okumaya devam etcem yarın ne çok soru varmış yaaa :) baksana yeni seçkim de geldi. sen politik film seversin. seçkideki savaş cadısını izle mutlaka, ve hatta neredesin süperman' de izle bak ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabisiii tam tamına bir ay süren bir meydan okuma bu :)
      Şu mayıs ayı bi bitsin hepsini teker teker izlicem ikisi de çok merak ettim

      Sil
  3. Bu film de yıllar yılı harddiskimde durur, izlememek benim ayıbım galiba! Üstelik nası da merak ediyorum. Hemmeenn listeye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de var öyle filmler sonradan izleyip ne kadar güzelmiş yaa deyip utanıyorum :)

      Sil
  4. çingeneler zamanı ah be ne film yaaa :)

    YanıtlaSil
  5. ''Gün bittiğinde içinizden biri pes etmiş olacak. Çünkü içinizden biri pes etmeden gün asla bitmez!''

    G.I.Jane
    Ridley Scott

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Huhuuuu o nasıl bir replik harika harika olduğu kadar gerçekçi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...