4 Mayıs 2015 Pazartesi

15.Gün// En sevdiğiniz bilimkurgu filmini yazın

Bilimkurgu türünü seviyorum insanı hayal kurdurmaya teşvik kurduğu hayalleri somutlaştırmasını sağlıyor belki de hayal kurmayı sevdiğim için bilimkurguyı seviyorum , bilimkurgu öyle bir tür ki yapamayacağınız hiçbir şey yoktur imkansızın imkansız olduğu tek tür :)
Ehh böyle olunca da karar vermekte zorluk çekiyorum kafamda eledim ama ikisi kaldı star wars ve space odysses farkettiğiniz üzere ikisi de uzay ile alakalı .. uzay ve dünyanın oluşumu ilgili konularına ayrı bir merakım var şu başımdakileri savdıktan sonra carl sagan kitaplarından başlayacağım araştırmaya , hatta diyebilirim ki şu merakım öss zamanlarında olsa kesin tek tercihim fizik , fizik mühendisliği falan olurdu :D
Bu iki film ile ilgili bir tanıtıma ihtiyaç yok sanırın herkesler biliyordur bilmeyenler mutlaka izlesin

Star wars 'a not :
1- filme başlarken bu seri nasıl bitecek yea diyebilirsiniz demeyin inan bana ne ara bitmiş diyeceksiniz ,
2- serinin son filminin fragmanını izledim pek bi hoşuma gitmedi sanki diğer filmlerinin gölgesinde kalacak gibi duruyor ama kimbilir izlemeden anlayamayız bi an önce son filmi çıksın da izleyelim :)

Space odyssey 'e not

Space odyssey bir stanley kubrick filmi , eğer bir kubrick filmi izliyorsanız her şeye hazırlıklı olmalısınız kafanızın boş oLması gerekiyor vakit dolsun diye izleyecekseniz hiç boşuna açmayın , ben filmi izledikten sonra allahımm birisiyle konuşmam lazım bu filmi kritik şart diye ordan oraya koşturdum ama filmi izlemeye yeltenen olmuş da izleyen olmamış :) ben de ne yapayım o siyah taş neydi , metafor muydı metaforsa neyin metaforuydu o adam nasıl bi an yaşlandı o şöyle miydi böyle miydi diye kendi kendime söyledindim durdum yani diyeceğim izledikten sonra konuşmak isterseniz ben burdayım :D

Okuyucuya not ;
Cepten yazıyorum o yüzden video işleri azıcık zor siz buraya star wars  serisinin son film fragmanını ve space odyssey 'in sonundaki saheyi koyduğumu sayın ve açıp izleyin tamam mııı :)

Kendime not ;
Gün 15 meydan okumanın yarısı eder .. Vakit ne çabuk geçiyor ..1,2,3,4,5,6.. Koş koş :)

5 yorum:

  1. abim şimdi doğuda öğretmenlik yapıyor ve temmuzda gelecek. ben de şimdiden onunla yapacağımız şeyleri planlıyorum kendimce. star wars serisine çökmek de onlardan biri olacak. tek başıma izlemeyi sevmiyorum böyle filmleri pek ama o büyük star wars hayranı olduğu için onunla zevkli oluyor. :)

    space odyssey için de izlenmesi gerekir diyor herkesler. ama denk gelmedi hiç. bi ara çabalayacağım onun için de. izlersem hemen koşarım sana kritik için.

    sen benim bugünün sorusuna verdiğim cevabı gördün mü? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben genelde filmleri yalnız izlemeyi seviyorum ama bu tarz filmlerde yanında biri oldu mu daha heyecanlı oluyor :)
      Bekliyor olacağım bi an önce izlemelisin bence space odyssey'i :)
      Evet gördümmm doğru ama ya bilimkurgu aslında o da :)

      Sil
  2. Doğumgünü tebriği için çok teşekkür ederim Mariposa :) Maalesef kötü bir güne denk geldi. Bu hayatta en sevdiğim iki üç insandan birini kaybettim ve kendisini o gün toprağa vermek zorunda kaldım. Meydan okuma falan da yalan oldu tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzüldüm yaa başın sağolsun :(( Bilirim o duyguyu . Ama ne yapalım maalesef ölenle ölünmüyor ve yine onun huzurlu uyuması için hep bir eksikle günlük yaşantımıza devam etmek zorunda kalıyoruz ..

      Sil
  3. star wars pek eğlenceli sipeys odise pek severim yaaa :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...