6 Mayıs 2015 Çarşamba

16.Gün - Bu sene şimdiye kadar izlediğiniz en iyi film hangisi?

2015 , 2014 'ün etkisi altında geçirdiğim için dürüst olmam gerekirse henüz pek bir film izlediğim söylenemez  :) 
Ama öyleyken benim biraz kafam karıştı , zaten hiç anlamam bu işleri 2014 de çekilir 2015 de vizyona girer şimdi bu film 2014 müdür 2015 mi ? Neyse ne, ben çok düşünüp ihtimaller denizinde boğulmadan bu güne uygun  bu seneye şimdiye kadar izlediğim  değil de bu sene en çok izlemek isteidğim filmi söylemek istedim  azıcık kural dışı olacak bugün :)
Beni oldukça heyecanlandıran 8 martta vizyona giren ve hala izleyemediğim  sweeney todd , edward scissorhands , corpse bride  planet apes ve   big fish  gibi daha birbirinden güzel filmleri yönetmenliğini yapan sıradışı adam TİM BURTON 'ın BİG EYES filmini dört eyes ile bekliyorum :P

7 yorum:

  1. Big Eyes'ı ben de çok merak ediyorum. İF film festivalinde vardı ama maalesef bu sene hiçbir festivale gidemedim :( Yetmezmiş gibi, vizyonda da göremedim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de yaa .. o kadar isteyipte gidememek ayrı üzüyo insanı , birlikte gidelimm afedee (oraya gidelim buraya gidelim derken derken ben bi gün gitcez ya bakalım hayırlısı :D )

      Sil
    2. Ayy evet beraber gidelim MariPoSa! :) Hem daha fotoğraf çekimlerine de gideceğiz. İnşallah diyelim, belki bir gün olur ;)

      Sil
    3. İstersek olur bence :D

      Sil
  2. ay yok ben atlamışım. :)

    YanıtlaSil
  3. ya ben de daha vizyonda film izlemedim ya bu sene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes bu sne bi yoğun bi yoğunnn valla bu kadar çalışmaya milli gelir tavan yapcak :P
      Benim haziranda bitiyo yoğunluğum heyooo :) ( ya da ben öyle sanıyorum :/ zaman göstereceek )

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...