6 Mayıs 2015 Çarşamba

17.Gün // Geçen sene izlediğiniz en iyi film hangisiydi?


2014  tek bir şeye yoğunlaşmış vaziyette oldukça yoğun geçirdim bu sebepten ötürü gerek 2014 gerekse 2015 başları diğer yıllara nazaran izlediğim film sayısını oldukça minilimize etmek zorunda kaldım hal böyle olunca da pek film izleyemedim inşallah meydan okumanın sonuyla birlikte yoğun günlerin az filmlerin çok olduğu günler başlayacak hem bu sayede not ettiğim filmleri de izleme fırsatı bulacağım :)  Amma velakin Oscar 'ı elbette takip etmemezlik yapmadım sırayla hepiciği itinayla izlenmeye çalışıldı o nedenle iki Oscar filmi seçtim bugün için ,
Kimileri çok beğendi kimileri hayal kırıklığı dedi bence 2015 güzel filmleri  GRAND BUDAPEST HOTEL VE tabiki ;İNTERSTELLAR 'DAN bahsediyorum :)

GRAND BUDAPEST HOTEL
İçinizi ısıtacak farklı bir ambiyansıyla ilginç konusuyla ve tabiki güzel şarkısıyla keyifli dakikalar geçireceğiniz belki birazcık üzüleceğiniz güzel bir film :) Grand budapest hotel denildiğine ilk aklıma gelen " rengarenk " sıfatı  geliyor belki karakterleden kaynaklı belki de çekimden bilmiyorum :)



İNTERSTELLAR




Benim hoşuma giden şey normal bir insanın düşünmediği şeylerin düşünüp bunun kurgulanması saçma ya da  fazla yapmacık durabilir ama "5. bir boyut bularak zamanda yolculuk yapma" fikri bence oldukça ilginçti , bu da o sahneden bir parça :)



10 yorum:

  1. Grand Budapest Hotel ve Filth bence açık ara en iyi filmlerdi :) Interstellar'ın görselliği falan iyiydi sadece ben sonunu çok beğenmedim. Onca bilim konuşmasından sonra işin "sevgi"yle çözülmesi.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İştee sevgi öyle bir şey ki Nolan kardeşler bile önünde diz çökmüş :)
      Ama haklısın saçma gelen yerler vardı da şöyle düşünmek lazım şimdinin saçma geleni ilerde gerçek olacak buna inanıyorum çok sanırım hayalperestim :)

      Sil
  2. Şu Interstealler'i bir ben mi göremedim?! [not: Tüm Meydan Okuma boyunca, ne ağladım ama :P] Grand Budapest Hotel çok tatlı, güzel filmdi de öyle uykum vardı ki; o filmi hep uykulu hatırlıyorum :D En iyisi baştan izleyip önyargımı yok edeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O filmden sonra ne güzel uyunur amaa böyle yüzünde hafif bir tebüssümle uykulu bile izlenir yani :)
      Bence sen meydan okuma bitmeden izle interstellar'ı belkim seninde bir sorunun cevabı olur :)

      Sil
  3. 16. soru atladın mı ki yaaaa ben göremedim ki :)

    YanıtlaSil
  4. allam yerlerini değişik yazmışsın yaaaa off daha yeni anladım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet atlamışım sonradan farkettim hemencecik cevapladım biraz soruları geciktirdim de ondan hızlıca cevaplıyom derken :D senin cevapları da göremiyorum amaa fark açıldı sankim biraz :P

      Sil
    2. yok şimdi yazıyom da yirminci soruyu bekleyip yazayım tamamını. kaç soru ki toplam yaaa :)

      Sil
    3. İvet doğruu kalan 10 soruyu da ayrı postta yazarsaan oldu bu iş :) yani toplamda 30 soru var , geçmiş yazılarımda var soruların hepsi oradan bakar bilirsin ;)

      Sil
    4. hayır önce sen yapcan sona ben akıllım senden bakcam ben işteee sorularııı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...