8 Mayıs 2015 Cuma

18.Gün // Sizi hayal kırıklığına uğratan bir film seçin.

Aslında daha çok hayalkırıklığına uğratan elbette film var ama şimdi aklıma gelmedi , onun için before serisini seçtim :)
Neden hayalkırıklığı diyorum çünkü seveni çok fazla ama bir türlü benim kanım ısınmadı  bu seriye 




Üniversitedeyken arkadaşlarla toplanıp kütüphanenin medya bölümünde film izleyelim dedik o aralar incir reçeli pek bi modaydı herkes bu filmden bahsediyordu biz neden sinemaya gidememiştik orada izleyelim dedik neyse aradık bulduk falan izliyoruz ama hiçbirimiz film hakkında söylentiler dışında hiçbir şey bilmiyoruz film bitti dedik bu ne şimdi herkesin o kadar etkilendiği film bu mu  şaşırdık falan sonra farkettik ki biz incir reçeli diye incir çekirdeği adında incir çekirdeğini doldurmayacak seviyede bir film izlemişiz :D o kadar insan hiçbirimizin farketmemiş olması da ayrı bi komedi :) 

8 yorum:

  1. Before serisini çok seviyorum :) İncir Reçeli sandım ilk :D Sonra dikkatli okuyunca Çekirdek çıktı :p Hoş, ikisini de seyretmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman aman seyretme bende ikisi de istenilen etkiyi yaratmadı , incir çekirdeği zaten tam bir facia özgü namal nasıl oynamış hala şaşırıyorum :D

      Sil
  2. Hahahahaaa çok güldüm Mari :) Ufak bir kelime hatası sonucu, yanlış film izlediniz demek. Ama sonrasında reçellisini de izlediysen, pek mühim bir kayıp olmadığını anlamışsındır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle şaşkınlarımız olur arada :D
      Evet çok büyük bir kayıp yokmuş yalnızca adamı terk ettiğinde bütün odanın kağıtlarla döşendiği sahne hoşuma gitmişti zor yani film için bile olsa teker teker yazmak :P

      Sil
  3. çok tatlı bi anı bu yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Hiaaaaaa !!!!
    Skandalllll !!!!
    Nasıl olabiler ki bu ???
    Bizim Şafak sinemasında salonları karıştırmamız gibi olmuş. Sevgiliyle elele karate filmi izlemekte varmış kaderde !
    Püoorrff!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D o da iyiymiş siz yine filmin başında anlamışsınızdır biz film bitti ondan sonra cd nin üstüne bakınca fark ettik :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...