8 Mayıs 2015 Cuma

19.Gün // Favori aktörünüz?

Düşündüm düşündüm benim öyle sanıyorum ayırt edebileceğim favori aktörüm yok , yani tabi zamanında bu ne kadar yakışıklı yea deyipte hayran olduğumuz olmadı değil ama söz konusu aktörlük oldu mu orda durup düşüneceksin herkes ünlü olabilir ama herkes aktör olamaz.

O sebepten ötürü şöyle bir düşündümmm bir kaç isimle cevaplamaya karar verdim ,

MARLON BRANDO
(Şu ikilinin şirinliğine bakınızzz :))

Marlon Brando 'yu tanıtmama gerek yok sanıyorum ama olur da benim gibi bilmeyenler olabilir Marlon Brando namı diğer baba 'dır :D

Aynı adam olduğuna inanbiliyor musunuz ? Ben baba filmini ilk  izlerken onun da bu kadroda olduğunu bilmiyordum duyunca oldukça şaşırmıştım :D
Bi de bi de bilmeniz gereken Marlon Brando iki tane Oscar alabilen ender oyunculardandır :)
(İkinci oscar'ı kazanmış ammavelakin , Kabul etmemiş )


Onun dışında, Al pacino 'yu çok severim , özellikle kadın kokusu filmin de onu tanımasam gerçekten kör olduğuna inanbilirdim.

Tom hanks , jonny deep , Robin Wiliams,Javier bardem Edward Norton  ve Ewan Mcgregor (evli olduğunu duyunca çok üzülmüştüm :P )   şu an aklıma gelen iyi aktörlerden :)

Yerli olarak ;
 Biraz nostaljik takılıp zamanında çoğu kızın gönlünü kazanmış bir jön'den jön 'nün ötesinde aynı zamanda yazarda olan bir isimden Tarık AKAN'DAN bahsetmek istiyorum .  



Eğer tv'de onun filmine rastlamışsam mümkün değil mutlaka oturup izlemem gerek hepsini olmasa da reklamlar girince kadar izlerim :D

Tarık akan benim için gülşen bubikoğlu demektir




Aynı zamanda  SÜRÜ demektir.

Ve tabiki "Anne kafamda bit var " demektir






Keşke Türk oyuncuları da zamanında dünya 'ya açılabilseydi ne yazık ki anca anca bu konuda gelişim göstermeye başladık ...







10 yorum:

  1. Ya esasen ben de Alain Delon yazmak istemiştim ama çok naftalin kokacak diye caydım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nostalji güzeldir yaa o zamanlarda yaşamadım ama yaşamk isterdim çok naifmiş her şey :)

      Sil
  2. çok tatlı cevapların yaaa bu soruda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim deepcim :D bol görselli oldu biraz , postu bitirdim aman naptım ben dedim fark etmemişim :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Eveet gördüm ve birazcık şaşırdım :)

      Sil
    2. Yurttaş kane 'ni beğenmemişsin ondan :P şaka şaka ona da şaşırdım da asıl böyle gnele bakınca sen ki o kadar güzel filmleri izlemiş birisin ama cevaplara bakınca pek bişey izlememiş gibisin :D ayy deep ya da bana öyle geldi bilemedim :)

      Sil
    3. hihi annadım. sanat sineması ve fransız sinemasından yanayım tabii ki de. güzel filmleri seçkilerde listelerde yazıyom. ama yurttaş kane çok ağır yaaa off yaaaa nuri bilge de öyle. sanat filmleri içinde de çok bayıcılar var işte :)

      Sil
    4. Hııı ben de anladımmm :D
      Hiçte değil bi kereem yurttaş kane 'ni o son sahneleri için bile izlenilir ..
      N.Bilge'nin her türlüsüne evet zaten :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...