11 Mayıs 2015 Pazartesi

21.Gün // Sizce en çok abartılan film hangisi?

 
Bu dünya da her şey düzgün değil di mi mesela American beauty ne kadar da abartıldı , konu desen yok sanatsallık desen yok acaba diyorum ben mi anlamadım bu filmi ama yok yani neresinden bakarsam bakayım bence o kadar abartıldığı kadar güzel bir film değildi.

 
 
 
 
 
 
Not: Şu saat oldu halen daha düğün sesleri geliyor .( Bitmeyen düğün yapmışlar haberiniz olsun ). Başladı yine bitmeyen düğünler yaz mevsimini bana soğutan tek sebep bu kahrolası düğünlerdir.
 

16 yorum:

  1. Ben; Issız ada derim buna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Issız ada ? Bilemedim , kim oynuyodu

      Sil
    2. Türk filmi. Çağan Irmak'ın.

      Sil
    3. Hıı ıssız adam :) ıssız ada deyince acaba dedim shuttet ısland'ı falan mı kast etti :)
      Bn severim ıssız adamı ya çağan ırmak'ın yazdığı öizdiği içinde olduğu her şeyi severim

      Sil
    4. :-)) Yanlış yazdığımı da şimdi farkediyorum.

      Sil
  2. Çok abartıldığını düşünsem de yine de sevdiğim bir filmdir :) Özellikle filmin sonlarında bir sahne vardı, kadın kocasının elbiselerine sarılıyordu. Hala gözümün önünde o.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmin sonlarına doğru çok sıkılmıştım hatırlayamadım dediğin sahneyi :/

      Sil
  3. ben de pek sevememiştim..

    YanıtlaSil
  4. Üstüne üstlük oscar da ödül bile almış şaşılacak şey doğrusuu

    YanıtlaSil
  5. rüyan hoşmuş. sen politika seviyon da ondan yani :) iyi film ya severim. bi de magnolia var o günlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep nesini seviyooon allah aşkına :))

      Sil
  6. Ulak hariç Çağan Irmak filmleri.

    Ecnebi sinemasında da senin bir üst jenerasyonun pek sevdiği Twilight çok abartılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihh! Bir çağan ırmak fanının bloğuna yazılacak yorum mu bu şimdi :) benim üst mü alt mı jenarasyonum olduğunu nerden biliyorsun ?
      Neticesinde ulak ve twilight hakkında dediklerine katılıyorum ulak çağanın " diğer filmleri gibi" çok güzeldii

      Sil
  7. American Beauty, 90 ların çekirdek amerikan ailesine saldırırken, orta sınıf banliyö sınıfının bağırsaklarını deşer. 40 yaş üstü sever bu filmi. Ben de severim. En matrak alt metni de eşcinsel Kevin Spacey'in komşusunun eşcinsel aşkını reddettiği sahne :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden matrak dedin bence iyiydi ender ilginç sahnelerinden biriydi
      40 yaş üstü bu filmi izleyen tanıdığım yok herhalde bu filmi beğenen çevremde kimse görmedim :D

      Sil
    2. Sam Mendes zaten beğenilsin diye değil de haleti ruhunu tatmin etmek için yaptı filmi. Öyle dediydi haırladığım kadarıyla.. Heykeli kaptıktan sonra da dişe dokunur bişey yapmadı.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...