11 Mayıs 2015 Pazartesi

22.Gün // Sizce en az kıymeti bilinmiş olan film hangisi ?

Yerli olarak ;

Yani şimdi o kadar meydan okuma yapıp Ferzan Özpetek 'i anmadan geçersek ayıp olurdu aslında daha bir çok film var ( forrest gump , leon, v for vandetta gibi ) ama cidden neyi hangi soruda cevaplayayım şöyle mi yapayım böyle mi derken arada kaynayan çok film oldu ..
Sanıyorum Ferzan'nın bütün filmlerini izledim ,filmdeki o sıcaklık hoşuma gidiyor akdenizin sıcaklığı filmlerine yansıyor tabi italya temelli olmasının da etkisi yok değil :))

Karşı Pencere ve Cahil Periler favori filmlerindendir ama maalesef ki ülkemizde bana göre yeterli ilgiyi göremedi ..

Özellikle Karşı Pencerenin bir müzikleri var kiiii sizi sizden alacak emin olun .

Bu şarkıyı hala söylemeye çalışırım :D



Yabancı olarak ;

Bana göre yine çok bilinmeyen kime izledin mi diye sorsam hayır cevabı alıyorum çünkü ,
" los amantes del circulo polar" İspanyol bir film Türkçeye KUTUP ÇİZGİSİ AŞIKLARI olarak geçmiş oldukça romantik değil mi :)


 
Tanışma hikayeleri çocukluktan gençliğe doğru bir zaman çizelgesi içersinde tesadüflerle dolu ince bir sanatsallıkla ve dahası kutuplardan bahseden çok harika bir film ,Mutlaka izleyinnn   moral bulmak için izlenmez ama uyarımı yapayım da :)
 


 

5 yorum:

  1. Karşı pencereyi ben de çok severim.
    Diğer filmleri de dediğiniz gibidir. Sıcak...

    YanıtlaSil
  2. Karşı Pencere'yi seven biri daha var burada :) Güzel Bir Gün favori Özpetek filmim olsa da Pencere'yi de baya sevmiştim.

    YanıtlaSil
  3. ben de Karşı Pencere'yi çok severim!!! :D

    YanıtlaSil
  4. Ne çok seveni varmış karşı pencereyi :)) sevindimm
    Kutup çizgisini de sevinn o da güzeel :)

    YanıtlaSil
  5. ay dur cahil perilerin müziği çok hoştu de mi yaaaa

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...