13 Mayıs 2015 Çarşamba

23. Gün // En sevdiğiniz film kahramanı ?

Bugünün sorusu cidden çok zordu düşündüm düşündüm her karakterde ayrı sevdiğim yanlar var bir türlü net olarak karşılayan karakteri bulamadım ama yine de bir cevap vermem gerektiği içün cevabımmmm
90'lı yıllarda çocuk olanların çizgi filmlerini bildiği ama sonraları filmi de çekilen "sailor moon" animesindeki USAGİ karakteri olacak :)

Sailor moon benim hayatımda önemli bir yeri var 2014 yılında yeniden çekilmeye başlamasıyla tekrardan izlemeye başladım :)

Neden usagi çünkü , başta çok sakar masamın üstüne koyduğum üç su bardağından en az birini devirdiğimi düşündüğümüzde kendime yakın buluyorum sonraa filmde arkadaşlarına çok düşkün iyi yürekli her şeyden önce sevgiye inanan şeker tadın çiZgi filmi formatın güzel mi güzel bir karakteer :)

Bununla ilgili tekrardan bir yazı yazağım onun için fazla ayrıntıya girmedeb kaçayım daha bugünün sorusu olan 24. Soruyu cevaplamam gerekiyor

 
 
O kadar karakter içinde neden usagi derseniz bilmiyorum sadece sailor moon 'nun da bu meydan okumanın bir parçası olsun istedim  :))
 

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Hih ! Nasıl olur hemen tanıştırmam lazım :) mayıs sonu bi günü ay savaşçısı günü ilan edeyim de bilen bilmeyen herkes tanışaın kaynaşsın :D gerçi bilseydin şaşırdım şu ana kadar içinde her ne kadar aksiyon olan bir anime olsa da bilen bir erkek hiç görmedim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...