13 Mayıs 2015 Çarşamba

24.Gün//En sevdiğiniz Belgesel :))

Veee 24. Gün işte benim sorumm ! Belgeselin ne türü olursa olsun izlerim . Küçüklüğümden beri aileden gelme bir alışkanlıkla belgesel izlemeyi çok severim özellikle babamla birlikte oturur izleriz birlikte değilsekte mutlaka birbirimizi çağırırz yalnız babam da değil ailecek meraklıyız hani meşhurdur akşam yemekleri yerken bir yandan da haber izlenir işte biz de öyle değil yemek yenir aynı zamanda belgesel izlenir ancak fazla böcekli falansa öyle belgeselse  değiştirilir :)

çok farklı türde , tarihi , bilimsel , ekonomik , biyolojik , ekolojik , siyasi belgesel izledim izlerim bazılarını babam yerel kanallarda bulmasıyla bazılarını kendim denk geldim bazılarını özel internette araştırdım .
Hatta lisede araştırmakla kalmayıp bi dönem klubümde katılması zorunlu belgesel gösterimleri yapmıştım :D

Sanılmasın çok entelim sanılmasın belgesel konusunda bir ekolüm benim merakım sadece amatörce , bir belgesel yapımcısının adını sorsanız bilemem ben sadece bu hayatın düzenine bilimsel bir yorum katan belgeselleri seviyorum o kadar.
Ama deseler ki gel seni belgesel yapıncısı yapcsz koştura koştura kabul ederdim nasıl etmeyeyim sevdiğim üç şey bir arada ; yalnızlık , bilim ve fotoğraf .. :)

En çok hangi belgeseli seviyorumm sorusuna isee kesin ve net cevabım zeitgeist  olur . Bir çok kişiye de özellikle önerdiğim bu belgesel dünya düzenin ekonomik ve siyasi anlamda acımasız gerçeklerini gözler önüne seriyor kimileri kötüleyip komplo teorileri desene bence tam bir gerçekçilikle anlatılmış.gerçi mutlaka duymuşunuZdur zeitgeist çok farklı platformlarda sesini duyurmaya başladı eğer duymadıysanız da mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

Onun dışında ilkokulda sınıf öğretmenimiz her hafta bir gün natgeo nun uzay ile ilgili belgesellerini izletirdi o zamandan beri uzayı anlatan bütün belgeselleri de ayrı severim :)








7 yorum:

  1. ay ben bunla ilgili bir şey yazmıştım eski bloguma seneler seneler önce. bak buldum onu hemen yapıştırayım :))

    http://sonikpanik.blogspot.com.tr/2012/07/zeitgeist-venus-projesi-hakknda.html

    YanıtlaSil
  2. Kendi cevabımdan pek utandım şimdi :| Buralar hep kültür dolmuş taşmış, ben yokken :P

    Ne var ne yok görüşmeyeli, sevgili MariPoSa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn bi varsın bi yoksunn ama sen :) bakayım senin cevaplarına da
      Hiçbir değişiklik yok valla afedecim ne zaman bitecek senin bu yoğunluğun :)

      Sil
  3. Evet çok hoş belgeseller var... :)

    YanıtlaSil
  4. zeitgeist benim de favorim. ben bi de nat geo wild hastasıyım yaa. timsahlar ve aslanlar özellikle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...