15 Mayıs 2015 Cuma

25.Gün//Sevmeyeceğiniz düşünülen ama sevdiğiniz bir film seçin.

Off ne çok düşündüm bu soruya cevabı yaa iki gündür bi türlü aklıma gelmiyor , gelmiyor çünkü yok :)
Birincisi genelde çevremde film öneren ben olurum bana önerilmez önerecek olan arkadaşlarımdayakın arkadaşım olduğu için ne tarz sevdiğimi bilirler
Ama illaki bir cevap olacaksa soruyu tersine cevaplayabişirim arkadaşlarım seveceğimi düşünüp beni zorla sinemaha götürdükleri düğün dernek filminde bi hayli sıkılmış ender gülmüştüm aslında başka birdilme gitmek istemiştim ama çoğulcu anlayıştansa çoğunlukçu anlayış geçerli olduğu için çoğunluğa uyup düğün dernek seansına girmiştik.
Düğün derneği de bilmeyen yoktr zaten

6 yorum:

  1. duydum da izlemedim. sana hiç yakışmamış kikiki :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa neden yakışmamışşş :D

      Sil
    2. düğün dernek filan yaaaa. sen daha ince zevklisin ayol :)

      Sil
    3. Ama sen yanlış anlamışsın kiii seveceğimi düşündüler ben sevmedim yazdıydım soruyu tersden cevapladım yani :D

      Sil
    4. biliyorum yaa sinemaya girmene diyoruuum düğün dernek seansına girmen sana yakışmamış diyom yiaaa :)

      Sil
    5. Ay ben anlamamışım o zaman seni :D annem hep arkadaş uğruna çiğ tavuk yersin sen ne bu arkadaş sevdası der , o açıdan kırmam yaniii arkideşlerimi :) recep ivedik falan demedikleri sürece giderim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...