15 Mayıs 2015 Cuma

26.Gün// Kirli zevkiniz olan bir film seçin

Bilemedim ki ben şimdi ne desem bu soruya cevap olarak , zevk almak için çok sevmek çok beğenmiş olmak gerekiyor malesef  net olarak cevabım yok yani var ama çok böyle bayıldıiım söylenemez ama izlerken gülüyorum :) korkunç bir film serisi , son filmini izlemedim duyduğuma göre ikk dördü kadar iyi değilmiş ama ben yine de oldukça gülüyorum , gülüyorum demişken bir karikatür var kaçgündür ona da gülüyorum sizlerle paylaşayım siz de gülün :) hayat gülünce güzel ya da gülenilene güzel ..


9 yorum:

  1. Ben valla Scary Movie 5'te de çok gülmüştüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakayım bi ben de gülebilecek miyim ayy kesin gülerim sıkıcı olmadığı sürece her şeye gülebilme potansiyelim var :D

      Sil
  2. Neyi kastettin ki Mari, acaba testere mi :) Aaah ben nasıl hiç değinmedim koca meydan okuma boyu?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahha :) ilahi afede sanıyorum bugün de çok yorgundun , "korkunç bir film" derken var ya öyle bir parodilerden oluşan bir seri onu kast ediyorum adı korkunç bir film yani :))

      Sil
    2. Ayy nerden bildin! hakkaten yorgunum, sabah beri koşturuyorum :(
      Ama hiç duymamışım demek ki :) Hem baş harflerini küçük yazmışın :P

      Sil
  3. böle kötü ama bayıldığım film çok benim de yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi valla ben bunu bile zor buldum :P sölesene bi tane

      Sil
    2. amerikan sinemasında böle kötü ama çok severek izlediğimiz film çok oluyor yaaa. örneğin tom cruise, jason statham veya büssürü korku filmi gibi. ben bunlara "düşkün zevklerimiz" diyorum :)

      Sil
    3. Korku filmleri öyle ya geçen tv de rastladım birine izleyeyim dedim yok arkadaş ana göre değil yaa :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...