15 Mayıs 2015 Cuma

27.Gün // En sevdiğiniz klasik film

Kimilerine nazaran ben siyah beyaz filmleri seviyorum özellikle uzattıkça uzatıyorlar da son yarım saatte bombayı patlatıyorlar ya değmeyin işte keyfime çok hoşuma gidiyor çoğu eski klasik filmde bunu görebilirsiniz .. Aklıma o kadar film geliyor ki hangisi seçeceğime karar veremedim o yüzden bir kaçını yazayım :)


Gone with the Wind (Rüzgar gibi bir 4 saat geçip gidecek :) )
Casablanca
Pysco
Citizen Cane
La Dolce Vita 
Smultronstallet 

9 yorum:

  1. Of. Bu nasıl liste :D İçlerinden bir tane dahi seçemem. Hepsi çok güzel !! :)

    Yaban Çilekleri derim belki. Gene de öbürleri kalp kalp kalp <3 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa eskiler biliyomuş bu işi :) şimdiler tüketim toplumu olduk çıktık bir filmin etkisini hemen çabucak diğeri unutturuveriyor ama nedense klasiklerin etkisi hiç geçmiyor :)

      Sil
  2. Benim de favorim Pyscho :) Gone with the wind'ın kitabını okumuştum küçükken, pembe dizi kıvamında :) Diğerlerini de not aliyim izlenmek üzere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok dizisi çekilir cidden belki de vardır :) ah bu senaristler niye hep saçma konular seçer ki şöyle bir klasiği dizi yapsınlar fenomen olur :P

      Sil
  3. smultronstallet bilmiyom ben yaaa ne ooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen mi bilmiyooon yaban çilekleri desem ? :) bergman'ını bilmez misin sen yaa orcinal ismini yazmıştım sadece

      Sil
    2. ay tamam ya böle deyince oldu. bergman ve yaban çilekleri ay sevmem mi ayol. bizim bahçede var hep yiyiom :)

      Sil
  4. bunların içinde sanırım casablanca en önemlisi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...