31 Mayıs 2015 Pazar

Gölgelerin renkler karşısındaki boşbulunulmuşluğu :))

Gölgelerin gücü adınaaaa ben hala burdayımmm :) haftalardır yazacak ve söyleyecek o kadar çok şeyim varken çekip gidip sessizliğe bürünmek daha kolay gelmiş gibi gözükebilir ama öyle değil dört ayrı şehre bölünen vücudumun parçalarını ancak toparlayıp yazabildim okuyucu :) gündem yoğun benimki daha yoğun ama olsun yoğun olmayan bir yaşam oldukça sıradan geçiyor sıradanlıkta bir yere kadar huzur veriyorken sonrasında zor geliyor..Bu aynı siyahı sevmeye benziyor çoğu insan siyahı uğursuz olarak görse de aslında siyah tüm renklerin birleşimi sonucu siyahtır ne pahasına olursa olsun yaşamın tüm renklerini görebilmektir asıl olan
Bu hafta herkesin ,  için içi boş bir sakinliktense rengarenk bir yoğunluk  dolu günler olsun :)
Hatta mümkünse Hintlilerin baharın gelişimi kutlamak amacıyla başkattıkları , iyinin kötüye karşı kazanımının simgesi haline gelen Holika efsanesinin isim analığını yaptığı Holi Fest kadar renkli bir hafta olsuuun :)

( benim gibi hindistana gitme planları olanlar mutlaka bu festivale denk getirsinler gezilirini ;) ) 


6 yorum:

  1. Hindistan'ı merak etmeme rağmen gidebilecğeimi sanmıyorum. Temizlik konusunda feci derecede takıntılı bir insanım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takıntıların ustadı ben bile gitmeyi düşünüyorsam sen haydi haydi gidersin :))
      Hindistana gitsen eminim o cümbüşün içinde düşüneceğin son şey temizlik olur , en iyisi ben bi önce gideyim sana anlatıyım sonra karar verirsin :P

      Sil
  2. Shyamalan ile Tarsem Singh'e son filmlerinde uyuz olmasaydım giderdim ama.. neyse hadi .....

    pis diyolar ama o heriflerin uzakdoğu sükunetlerine de ayrı bir hevesim var. panik atakları alıyolar mı dır lar mı dır lar ? o ülkeye ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :) bu senin dediğin aynı pireye kızıp yorgan yakmaya benziyor benim gitmem artıkın farz oldu sanırım bi sorup geliyim panik ataklıları o ülkeye alıyorlar mıy mış mış mı dır lar :)

      Sil
  3. tamam siyah olsun güzel olsun hayat. o festival dünyanın en kalabalık festivali biliyon muuuu :) ama ölümlr felan da oluyomuş aman gitmee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hindistan olunca şaşırmıyorum malum nüfusu ve renklerin güzelliği yeter :) ama sen beyazı tercih edersin di mi

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...