17 Temmuz 2017 Pazartesi

Kızartılmış Yeşil Domatesler

Sıkıcı bir pazar günü yapacak tonla işiniz ama hiçbirini yapmak istemiyor olabilir ya da tam tersi yapacak hiçbir işiniz oalbilir çocukluktan kalma pazar sıkıcılığı içinizi bunaltmış gününüzü güzelleştirme adına bir şeyler yapmak isteyebilirsiniz işte tam o anda size bi film önerim var

"Fried Green Tomatoes"

 sıcacık sevgi dolu bir o kadar eğlenceli ve hüzünlü bir film 
Kısaca anlatmam gerekirse film fannie flagg'in "fried green tomatoes at the whistle stop cafe" adli   kitabindan uyarlanmis uyarlama ne kadar başarılı olmuş üzerinde yorum yapamayacağım zira kitabı okumadım ama iki farklı zamanda geçiyor olması beni oldukça etkiledi ,ilk olarak huzurevinde kalan Niny ile  ev hanımı olan evelyn 'nin  tesadüf eseri tanışmasıyle başlıyor niny'nin kendi gençlik zamanlarından gelen bir hikayeyi anlatmasıyle ikinci zamana geçiş yapılıyor .ikinci zamanda iki kadının mücadele ruhunu ve  vazgeçilmezliğiyle    biraz da siyah-beyaz  karşıtlığına dem vuruyor.  İki saati aşkın bir film ama kesinlikle kendini farkettirmeden akıp geçiyor. Spoiler vermemek  adına fazla yorum yapmıyorum ama izleyenler veya izlemeyip izledikten sonra okumak isteyenler için sizlere ekşiden şu entaaariyi paylaşıyorum. Çok iyi bir şekilde filmi özetlemiş  .




Tamam itiraf ediyorum film izleidkten bir müddet sonra bende de durduk yere TOWANDAAA diye bağırma isteği oldu oluyor hala oluyor tutamıyoruz amazon kadınlarının ruhu burada canlanıyor uhuuuu izlemeyen kalmasın ..

Şu aralar film yazılarına yöneldim bir sonrakiiii yerli yapım  🔜 Tereddüt


(Doğrudur yazıyı pazar başlayıp pazartesi bitirdim , neden ama ? Pazartesine anlam katmak için pazar'ertesi pazardan kalıntılar bırakması lazım ki anlamını bulsun sevgileer ..)

4 yorum:

  1. Üşenmesem uzun uzun yazardım. Fakat çok sevdiğim filmdir, o kadarını söyleyeyim artık, görünce mutlandım )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bizim gibi tembel blog yazarları yerine ekşi yazarı olayı güzel çözümlemiş bence :)

      Sil
  2. Fragman eğlenceli :). Bu filmi izlemedim ama izledim gibi de bir his :):). Bir ara izleyeyim.

    Şu sarışın aktristi yakın zamanda Benny and Joon'da izlemiştim, Depp ile beraber :). O film de güzeldi.

    Bu filmin fragmanını izleyince aklıma Educating Rita geldi. Fena film değildi, onu da seversin gibi :).

    YanıtlaSil
  3. Tereddüt'ü çok merak ediyorum, hala izleyemedim. Senin yazın gelmeden izleyebilirsem izleyeyim :).

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...